
Łukasz Kozłowski
linkedin.com/in/lukaszkozlowski/
Zajmuje się komunikacją i procesami biznesowymi w ecommerce i SaaS. Zaczynał, koordynując kanały marketingowe i dział obsługi klientów w sklepie Presto (obecnie grupa Morele). Dla Shopera, Zencommerce India oraz Zencommerce Turkey tworzył działy i procesy Customer Success. Obecnie w Thulium – platformie stworzonej do obsługi klientów – odpowiada za marketing, sprzedaż i obsługę klienta. Absolwent Filozofii i MBA.

Dominik Cisoń
Popularyzuje branżę Customer Success i czerpie ze swojego sześcioletniego doświadczenia w e-commerce, zdobytego przede wszystkim w teamie Shoper. Tam, finalnie jako Learning Coordinator, współtworzył dział CS. Obecnie jako CS Team Leader pomaga firmom stawiać pierwsze kroki z narzędziem Heretto – systemem do zarządzania treścią i wiedzą. Z wykształcenia inżynier mechatroniki i absolwent marketingu internetowego krakowskiej AGH.
Skontaktuj się z nami
Masz pytania? Możemy coś dla Ciebie zrobić? A może chcesz wziąć udział w wywiadzie? Odezwij się na:
