
Łukasz Kozłowski
linkedin.com/in/lukaszkozlowski/
Zajmuje się komunikacją i procesami biznesowymi w ecommerce i SaaS. Zaczynał, koordynując kanały marketingowe i dział obsługi klientów w sklepie Presto (obecnie grupa Morele). Dla Shopera, Zencommerce India oraz Zencommerce Turkey tworzył działy i procesy Customer Success. Następnie w Thulium – platformie stworzonej do obsługi klientów – odpowiadał za marketing, sprzedaż i obsługę klienta. Obecnie odpowiedzialny za tematy Growth i Success w CashDirector. Absolwent Filozofii i MBA.

Dominik Cisoń
Jako Customer Success Manager pracował z takimi klientami jak Motorola Solutions, Shopify, Swiss Reinsurance Company, Allianz czy Komisja Europejska.
W dziale Customer Success platformy sklepów Shoper, finalnie jako Learning Coordinator, współtworzył dział CS. Następnie jako CS Team Leader pomagał firmom stawiać pierwsze kroki z narzędziem Heretto – systemem do zarządzania treścią i wiedzą. Obecnie, nadal w branży technical writerskiej, CSM w Paligo. Z wykształcenia inżynier mechatroniki i absolwent marketingu internetowego krakowskiej AGH.
Skontaktuj się z nami
Masz pytania? Możemy coś dla Ciebie zrobić? A może chcesz wziąć udział w wywiadzie? Odezwij się na:
