CUSTOMER
Success PL

Poznajmy się 👋 - Dominik Cisoń

Moja mama – doświadczona nauczycielka z powołania – zapoznała mnie ze starym powiedzeniem: bodaj byś cudze dzieci uczył! Skutecznie (Uff!) odstraszony od niesienia kaganka oświaty nie zrezygnowałem jednak w pełni z wzniosłego zajęcia, jakim jest dzielenie się wiedzą.

W mojej karierze Customer Success Managera powierzono mi takich klientów jak Allianz Partners, Komisja Europejska, Motorola Solutions, Honeywell czy Shopify.

Przygodę z Customer Success rozpocząłem, pomagając rozwijać e-biznesy właścicieli sklepów Shoper – najpopularniejszego rozwiązania SaaS dla e-commerce w Polsce. Administrowałem też portalem edukacyjnym uniwersytet.shoper.pl, gdzie nadal możesz zdobyć jakościową wiedzę o e-handlu i tworzyłem procesy wewnętrzne dotyczące edukacji klientów.
Następnie jako CS Team Leader, pomagałem firmom stawiać pierwsze kroki z narzędziem Heretto, a obecnie działam jako CSM w Paligo – w obu przypadkach w branży dokumentacji technicznej i zarządzania wiedzą.
Jestem także współzałożycielem projektu Customer Success PL, gdzie znajdziesz wywiady, podcasty i ciekawą (mam nadzieję!) wiedzę o branży CS.

Zapukaj na stronę kontaktu i odezwij się do mnie tak, jak ci wygodnie. Z kolei na LinkedIn możesz dowiedzieć się więcej szczegółów o moich zawodowych „czelendżach”.

Prywatnie kaleczę japoński i próbuję lepiej zrozumieć daleki wschód oraz z zapałem oglądam kolejne nowe horrory. O ile oczywiście nie przeszkadzają mi w tym dwa kochane acz złośliwe koty – Taiga i Aku oraz mój synek Edward.

Tematy, które poruszam to customer success, zarządzanie procesami i relacjami z klientem SaaS oraz tworzenie wartościowych prezentacji,
Mam nadzieję, że pomogę Ci dowiedzieć się czegoś nowego!

Skontaktuj się ze mną, jeśli chcesz porozmawiać.

Znajdziesz nas na:

Copyright © CustomerSuccess.pl 2024