CUSTOMER
Success PL

linkedin.com/in/lukaszkozlowski/

Zajmuje się komunikacją i procesami biznesowymi w ecommerce i SaaS. Zaczynał, koordynując kanały marketingowe i dział obsługi klientów w sklepie Presto (obecnie grupa Morele). Dla Shopera, Zencommerce India oraz Zencommerce Turkey tworzył działy i procesy Customer Success. Następnie w Thulium – platformie stworzonej do obsługi klientów – odpowiadał za marketing, sprzedaż i obsługę klienta. Obecnie odpowiedzialny za tematy Growth w Responso. Absolwent Filozofii i MBA.

Łukasz Kozłowski

linkedin.com/in/dominikcison/

Jako Customer Success Manager pracował z takimi klientami jak Allianz Partners, Komisja Europejska, Motorola Solutions, Swiss Reinsurance Company czy Shopify.

W dziale Customer Success platformy sklepów Shoper, finalnie jako Learning Coordinator, współtworzył dział CS. Następnie jako CS Team Leader pomagał firmom stawiać pierwsze kroki z Heretto – systemem do zarządzania dokumentacją techniczną. Obecnie, nadal w branży technical writerskiej, CSM w Paligo. Z wykształcenia inż. mechatroniki i absolwent marketingu internetowego krakowskiej AGH.

Dominik Cisoń

Porozmawiajmy

Potrzebujesz wsparcia biznesowego
Szukasz wiedzy lub szkolenia
z Customer Success?
A może interesuje Cię nasz podcast?
Jeśli tylko możemy pomóc, to…

Znajdziesz nas na:

Copyright © CustomerSuccess.pl 2024