Strona główna
Podcast Customer Success
Edukacja
Artykuły
Rozmowy
Kim jesteśmy?
Polityka prywatności
Kontakt
CUSTOMER
Success PL
Strona główna
Podcast Customer Success
Edukacja
Artykuły
Rozmowy
Kim jesteśmy?
Rozmowy
o Customer Success
Dzień Sukcesu Klienta – nowe standardy w polskim CS! – Rozmowa z Pawłem Młodzianowskim
12 grudnia 2024
Czytaj DALEJ ›
Głos klienta drogowskazem organizacji! – rady od ekspertki
20 listopada 2024
Czytaj DALEJ ›
Customer Success trzeba skalować mądrze – rozmowa z Michałem Wojnarowskim, Head of CS, Perfect Gym
10 sierpnia 2023
Czytaj DALEJ ›
Cele. Ciągły rozwój. Jeszcze raz cele. – Rozmowa z Anną Räder, VP of CS, M-Brain Americas Inc.
10 lipca 2023
Czytaj DALEJ ›
Klient musi czuć się bezpiecznie – Wywiad z Aleksandrą Makówką, Enterprise Sr CSM, Infermedica
17 kwietnia 2023
Czytaj DALEJ ›
Klient zawsze może cię zaskoczyć – Rozmowa z Karoliną Olczak, Head of Customer Success, Landingi
15 marca 2023
Czytaj DALEJ ›
Nie zakładaj z góry! – Wywiad z Eweliną Chrzanowską, Manager of Customer Success, Splunk
21 lutego 2023
Czytaj DALEJ ›
Jak zadbać o „dobrą chemię” z klientem? – Anna Watza, CEO Planet Partners
21 grudnia 2022
Czytaj DALEJ ›
Dlaczego czasem nie warto słuchać klientów – wywiad z Michałem Korbą – CCO & CO-Founderem User.com
25 września 2022
Czytaj DALEJ ›
Customer Success to dostrzeganie rzeczy, które mogą być lepsze – wywiad z Martą Orzechowską
25 września 2022
Czytaj DALEJ ›
Marketing vs Reklama i Customer Success w pracy freelancera – wywiad z Natalią Charzyńskął artykułu
23 czerwca 2022
Czytaj DALEJ ›
Partnership Marketing i Customer Success? – Wywiad z Konradem Korycińskim, CEO EasyPartnering
19 czerwca 2022
Czytaj DALEJ ›
Znajdziesz nas na:
Copyright © CustomerSuccess.pl 2024