Paweł Młodzianowski to założyciel społeczności CS Po Polsku budującej polską branżę Success i Support, a także były Head of Customer Success w Scanye i CS Team Leader w PerfectGym Solutions. Spotkaliśmy się, by przegadać jego najnowsze przedsięwzięcie z 24 października 2024 – pionierskie wydarzenie „Dzień Sukcesu Klienta”. Konferencja online zgromadziła ekspertów i entuzjastów Customer Success i Support, tworząc przestrzeń do wymiany doświadczeń.
Jakie wyzwania czyhały na Pawła w trakcie organizacji eventu?
Z czym musi się zmierzyć polska branża Customer Success?
Jak na przestrzeni ostatnich paru lat zmieniło się podejście Pawła do CS?
I co będzie dalej z polską społecznością CS?
Dowiedz się, jak tworzą się standardy polskiej branży Success i Support i posłuchaj naszej rozmowy!
Organizacja wydarzenia online, szczególnie pierwszego tego typu w Polsce, wiązała się z licznymi wyzwaniami. Paweł otwarcie mówi o trudnościach w obszarze marketingu i sprzedaży, podkreślając, że jest to obszar wymagający ciągłego rozwoju. Jednakże, największym sukcesem konferencji był jej wysoki poziom merytoryczny
Prelegenci, tacy jak Karolina Kawska, Bartosz Majewski czy Igor Orlicki i wielu innych, zostali starannie dobrani ze względu na ich praktyczne doświadczenie w omawianych zagadnieniach. Paweł zaznacza, że kompetencje i praktyczna wiedza prelegentów były kluczowe, a nie ich popularność czy marketingowa atrakcyjność (chociaż tę oczywiście również należy przyznać prelegentom! 😉).
Paweł od kilku lat podkreśla wagę networkingu w budowaniu silnej społeczności Customer Success. Dzień Sukcesu Klienta dał uczestnikom możliwość speed networkingu, który, choć krótki (30 minut), pozwolił na nawiązanie nowych kontaktów. W przyszłych edycjach czas przeznaczony na networking ma zostać wydłużony do godziny, aby dać uczestnikom więcej możliwości wymiany doświadczeń.
W rozmowie Paweł podkreśla, że jego rozumienie Customer Success ewoluowało z bardziej idealistycznego, intensywnie skupionego na kliencie, w bardziej strategiczne, uwzględniające szerszą perspektywę biznesową. Customer Success to nie tylko emocje, ale przede wszystkim rzemiosło, które ma być motorem napędowym dla rozwoju całej organizacji.
Pozytywny odzew uczestników i prelegentów potwierdził potrzebę wydarzenia, ale oczywiście nadal są obszary do rozwoju. Koniecznie daj Pawłowi znać, jeśli chcesz dołożyć swoją cegiełkę czy pomysły!
Paweł zdradza, że kolejna edycja jest w planach i może odbyć się zarówno online, jak i offline
Dzień Sukcesu Klienta to:
platforma wymiany wiedzy i doświadczeń,
przestrzeń do budowania sieci kontaktów,
krok w kierunku tworzenia standardów Customer Success i Support w Polsce,
możliwość zdobycia certyfikatu uczestnictwa, który potwierdzi twoje zaangażowanie w tej specjalizacji!
Śledź CS Po Polsku, aby być na bieżąco z informacjami o kolejnych edycjach Dnia Sukcesu Klienta!
Copyright © CustomerSuccess.pl 2024