Strona główna-en
Podcast Customer Success
Edukacja
Artykuły
Rozmowy
Kim jesteśmy?-en
Polityka prywatności-en
Kontakt-en
CUSTOMER
Success PL
Strona główna-en
Podcast Customer Success
Edukacja
Artykuły
Rozmowy
Kim jesteśmy?-en
Rozmowy
o Customer Success
Customer Success trzeba skalować mądrze – rozmowa z Michałem Wojnarowskim, Head of CS, Perfect Gym
10 August 2023
Czytaj DALEJ ›
Cele. Ciągły rozwój. Jeszcze raz cele. – Rozmowa z Anną Räder, VP of CS, M-Brain Americas Inc.
10 July 2023
Czytaj DALEJ ›
Klient musi czuć się bezpiecznie – Wywiad z Aleksandrą Makówką, Enterprise Sr CSM, Infermedica
17 April 2023
Czytaj DALEJ ›
Klient zawsze może cię zaskoczyć – Rozmowa z Karoliną Olczak, Head of Customer Success, Landingi
15 March 2023
Czytaj DALEJ ›
Nie zakładaj z góry! – Wywiad z Eweliną Chrzanowską, Manager of Customer Success, Splunk
21 February 2023
Czytaj DALEJ ›
Jak zadbać o „dobrą chemię” z klientem? – Anna Watza, CEO Planet Partners
21 December 2022
Czytaj DALEJ ›
Dlaczego czasem nie warto słuchać klientów – wywiad z Michałem Korbą – CCO & CO-Founderem User.com
25 September 2022
Czytaj DALEJ ›
Customer Success to dostrzeganie rzeczy, które mogą być lepsze – wywiad z Martą Orzechowską
25 September 2022
Czytaj DALEJ ›
Marketing vs Reklama i Customer Success w pracy freelancera – wywiad z Natalią Charzyńskął artykułu
23 June 2022
Czytaj DALEJ ›
Partnership Marketing i Customer Success? – Wywiad z Konradem Korycińskim, CEO EasyPartnering
19 June 2022
Czytaj DALEJ ›
Marek Noster – Customer Success w e-commerce? – wywiad z Co-Founderem EasyPartnering
31 May 2022
Czytaj DALEJ ›
Katarzyna Kalend – W Employer Brandingu startujemy od szukania powodów – wywiad z Sr. Account Managerką Green Parrot
11 May 2022
Czytaj DALEJ ›
Znajdziesz nas na:
Copyright © CustomerSuccess.pl 2024